A Keresztény Vak Misszió (Christian Blind Mission, CBM) is részt vett a Globális Cselekvési Hét (Global Action Week) eseményeiben, amelyet a Globális Oktatási Kampány (Global Campaign for Education) rendezett 2014. május 4. és 10. között. A szervező célja volt, hogy támogassa az ingyenes, minőségi és befogadó oktatást mindenki számára, különös tekintettel a fogyatékkal élő tanulókra.

Az oktatás jövőjének megváltoztatása
Néhanapján rossz iskolába járni, de vannak ennél rosszabb dolgok is, például, ha valaki nem tud egyáltalán iskolába járni. Amint arról a Globális Oktatási Kampány beszámolt, a fogyatékos gyermekeknél gyakran nagyobb a valószínűsége annak, hogy kimaradnak az iskolából, mint bármely más gyermekcsoportok esetében. Egyes országokban a gyermek fogyatékossága is több mint kétszeresére növeli az esélyét annak, hogy nem jut iskolába. Szerte a világon túl sok fogyatékos tanuló néz szembe az oktatást elzáró akadályokkal, például a rámpák, a Braille-írás vagy a hangoskönyvek és a jelnyelvi tolmács hiányával. Társadalmi korlátokkal is szembesülhetnek, amennyiben a család és a tanárok kétségbe vonják, hogy képesek tanulni, vagy ha társaik félnek a körükben.
 
Az oktatást az egész világon át kellene alakítani úgy, hogy minden fogyatékkal élő tanulót befogadjon. A félelem és a megbélyegzés helyett elfogadottságra és támogatottságralenne szükség . Ahelyett, hogy számukra megközelíthetetlen épületekkel, vagy hozzáférhetetlen iskolai anyagokkal találják magukat szembe, minden tananyag és maga a tanulás is a lehető legnagyobb mértékben hozzáférhetővé kellene, hogy váljon mindenki számára.
 
Globális cselekvéskampány 
Különböző rendezvények zajlanak a Globális Cselekvési Hét során világszerte a fogyatékkal élő tanulók és az őket befogadó iskolai környezet tiszteletére, valamint annak érdekében, hogy elkötelezettségre ösztönözzék a többi kormányt és iskolát - egy mindenki számára hozzáférhető oktatási rendszer létrehozására és támogatására. Az alábbiakban néhány országos példa következik, ahol a CBM és partnerei részt vesznek akció-tevékenységekben:

Burkina Faso: Rádió-és televízió-műsorokat indítottak, nyilvános konferenciákat szerveztek 12 régióban. Dokumentumfilm készült az integrált oktatásról és lehetőséget adtak az iskolában és a szakmai területükön sikeres fogyatékossággal élő embereknek, hogy megosszák történeteiket másokkal.

Kambodzsa: Megtörtént a televíziós és rádiós bejátszások fejlesztése, valamint egy rövid dokumentumfilm-videót is készítettek az integrált oktatásról. Ezen kívül felmerült egy show kidolgozásának a lehetősége a helyi művészekkel és humoristákkal, és egy élő rádiós talkshowt is terveztek az érdekelt felekkel, mint például a fogyatékkal élő gyermekek, az etnikai kisebbségek gyermekei, a civil szervezetek és a kormány képviselői.


Honduras: Kérték a befogadó oktatás jogszabályi és pénzügyi támogatását az Oktatási Minisztériumtól. Emellett egy országos verseny díjátadó ünnepségét is tervezték  a nyertes iskola vagy szervezet tiszteletére. A verseny győztese az az iskola volt, amelyik a befogadó oktatás legjobb gyakorlatait megvalósította. Ezen kívül egy cikket is közzétettek az országos napilapokban a győztesekről és a legjobb gyakorlatokról .

(forrás: http://www.cbm.org/Global-Campaign-for-Education-Action-Week-2014-448225.php)